Кафедра природничо-математичної освіти та технологій

Кафедра природничо-математичної освіти та технологій є структурним підрозділом Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Напрямки діяльності кафедри 

  • Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників області.
  • Розробка науково-методичного забезпечення пріоритетних напрямів розвитку системи природничо-математичної освіти та освітньої галузі «Технології».
  • Розробка та видання навчальних, навчально-методичних, методичних матеріалів і рекомендацій з актуальних проблем природничо-математичної освіти та освітньої галузі «Технології».
  • Організація та проведення семінарів, конференцій, круглих столів, тренінгів вебінарів з обговорення актуальних проблем викладання предметів природничо-математичного та технологічного циклів.
  • Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду педагогічних працівників області.
  • Надання консультаційних послуг з питань модернізації змісту освіти та впровадження інноваційних освітніх технологій.
  • Участь у міжнародних, всеукраїнських і регіональних проектах.

Викладачі кафедри консультують з питань:

  • особливості реалізації положень Закону України «Про освіту», Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
  • підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання з географії, математики, фізики, хімії, біології;
  • застосування інноваційних методів у викладанні предметів природничо-математичного циклу та предметів освітньої галузі «Технології»;
  • організація роботи з обдарованими дітьми;
  • методичні засади розробки навчальних програм спецкурсів, факультативів;
  • підготовка до державної підсумкової атестації учнів;
  • методичний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання в закладах загальної середньої освіти;
  • компетентнісний і діяльнісний підходи у викладанні навчальних дисциплін;
  • оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • упровадження інноваційних освітніх технологій.